薛嘯秋 周杰倫 宮崎葵 玩水 避暑 

I Want You我要你(Savage Garden野人花園)
I Want You我要你(Savage Garden野人花園)
Written:Darren Hayes/Daniel Jones
Anytime I need to see your face 不管何時我都想看到你的臉I just close my eyes 我閉上雙眼And I am taken to a place where your crystal mind and你清澈般的思想帶我到一個地方Magenta feelings take up shelter in the base of my spine我脊柱基部開始感覺到你鮮紅色的癖護Sweet like a chic-a-cherry cola甜的像漂亮的櫻桃可樂
I don't need to try to explain;我不需要去做任何解釋I just hold on tight我只要抓緊And If it happens again, I might move so slightly假如在一次的發生我可能輕輕的移開To the arms and the lips and the face of the human cannonball我需要武器、嘴唇、和兇狠的臉That I need to, I want to我要
Come Stand a little bit closer原地站的是如此得接近Breathe in and get a bit higher站在高處呼吸You'll never know what hit you我從不知我是如何到達When I get to you當我擁有你時
Ooh, I want you哦....我要你I don't know if I need you我不知道假如我需要你But, ooh, I'd die to find out但是....哦....我就算死!也要找到Ooh, I want you哦....我要你
I don't know if I need you不知道假如我需要你But, ooh I'd die to find out但是....哦....我就算死!也要找到
I'm the kind of person who endorses a deep commitment我是那一種能委託深深奉獻的人Getting comfy getting perfect is what I live for我活著為了舒適及完美But a look, and then a smell of perfume看著然後聞著香味 It's like I'm down on the floor我就是喜歡坐在地板上And I Don't know what I'm in for我不知道我到底為了什麼
Conversation has a time and place交談要時間和空間In the interaction of a lover and a mate,情人和朋友得互相影響But the time of talking, using symbols, using words但溝通的時間須以記號文字Can be likened to a deep sea diver who is swimming with a raincoat 就像在深海潛泳穿著雨衣去游.............
 

 

1
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 林淑華 的頭像
    林淑華

    幸福水漾

    林淑華 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()